reklama

Tak plynú myšlienky...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som pri tebe

...vôbec spolu nie sme.

Si len môj

... uždávno ťa nemám.

Chcem byť navždy s tebou

... nikdyviac ťa nechcem vidieť.

Som len tvoja

...nemáš o mňa záujem.

Si láska môjho života

...nikoho som nenávidela viac.

Chcem, aby si ma miloval 

... užťa nemám rada.

Nikdy na teba nezabudnem

...navždy zostanem v tvojom srdci.

AKO

SPOMIENKA

nik rybnikarova

nik rybnikarova

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem o tom, čo cítim a vďaka tomu stále žijem, bo to dostávam von skôr, ako je neskoro.. Zoznam autorových rubrík:  textypochmurnekopla ma muzafun

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu