reklama

CHnAOSzaj

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Viac nechcem byť tvojou hračkou,

hrať myš, pričom ty si mačkou.

Už nato nemám síl.

Byť handrou v rukách upratovačky,

vcítiť sa do role kačky,

ktorú niekto udusil.

Byť druhá či posledná,

to sa ťažko rozozná,

keď je zo mňa nič.

To dávno zmysel stráca,

ževraj je láska trváca

i nevera je gýč.

Patrila mi dokonalosť,

ovláda ma osamelosť,

vyblednutý plyš.

Uteč z reality,

skry sa do ulity,

tú bolesť niečím stíš.

Slzy, ihla, jazyk pod prášok,

zvieraš ma ako hrášok,

medzi zubami.

Cítim chvenie,

kde sa berie,

známy neznámy.

Skaly, mach a sviečka,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

pomaly zatváram viečka,

opúšťam si telo.

Ticho, pach a samota,

iba duše nahota,

lieta si už smelo.

Blúdi, novú cestu si hľadá,

stratila krídla a zrazu padá,

minula i nebo.

Nádych a výdych pichne,

cit do teba vnikne,

a len hľadíš nemo.

nik rybnikarova

nik rybnikarova

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem o tom, čo cítim a vďaka tomu stále žijem, bo to dostávam von skôr, ako je neskoro.. Zoznam autorových rubrík:  textypochmurnekopla ma muzafun

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu